Silniki Euro 6, montowane obecnie w samochodach IVECO Stralis Hi-Way udowadniają, że potrafią sobie radzić nawet w najtrudniejszych warunkach.
Niedawno plac manewrowy DannTrans LKW w Nowym Mieście Lubawskim zapełnił się 24 nowymi ciągnikami siodłowymi. Kontrakt zakładał dostarczenie przez Iveco Poland: 12 szt.
Silniki Euro 6, montowane obecnie w samochodach IVECO Stralis Hi-Way udowadniają, że potrafią sobie radzić nawet w najtrudniejszych warunkach.
Niedawno plac manewrowy DannTrans LKW w Nowym Mieście Lubawskim zapełnił się 24 nowymi ciągnikami siodłowymi. Kontrakt zakładał dostarczenie przez Iveco Poland: 12 szt. ciągników Stralis Hi-Way typu "low deck" o mocy 460 KM oraz 12 szt. trzyosiowych Stralisów Hi-Way o mocy 500 KM.
- IVECO ma opinię bardzo ekonomicznego samochodu. Niskie spalanie oraz rozbudowana sieć serwisowa w całej Europie to dla mnie mocne argumenty - powiedział Serafin Karczewski, współwłaściciel firmy DannTrans LKW.
Zanim Stralisy trafiły do firmy S. Karczewski miał okazję sprawdzić samochód w testach. Zużycie paliwa, w porównaniu z innymi markami, które są użytkowane przez DannTrans, okazało się wzorcowe.
W DannTrans pojazdy z silnikami o mocy 460 KM na co dzień holują naczepy plandeki, naczepy chłodnicze oraz naczepy niskopodłogowe do lekkich ładunków ponadnormatywnych. IVECO o mocy 500 KM współpracują z naczepami typu "tiefbett" i "semi". Są to naczepy do najcięższych ładunków, w tym dużych ciągników rolniczych. Wszystkie pojazdy IVECO mają manualne skrzynie biegów. Zbiorniki paliwa w ciągnikach "low deck" mieszczą 1.170 litrów, a w 3-osiowych zainstalowano zbiorniki 500-litrowe, z uwagi na brak miejsca na większe pojemności. DannTrans ma własną stację paliw, co pozwala m.in. na dokładne zmierzenia zużycia paliwa oraz AdBlue.
Z uwagi na duże zainteresowanie klientów maszynami rolniczymi, wzrasta też zapotrzebowanie na usługi transportowe. DannTrans ma coraz więcej pracy.
W drugiej połowie roku nastąpi kolejny zakup pojazdów, będzie to również IVECO.
- Rozmawiamy o dostawie sześciu jednostek IVECO Stralis Hi-Way AS440S50TXP, sześciu samochodów Stralis Hi-Way AS440S46T FP LT oraz dziesięciu sztuk 3-osiowych podwozi Stralis Hi-Way AS260S46 YFP GV. Będą to ciągniki dwu- i trzyosiowe, a także zestawy z przyczepami - ujawnił S. Karczewski. Finansowanie pojazdów zapewni kolejna firma z grupy CNH Industrial - IVECO Capital. S. Karczewski jest przekonany, że współpraca z Iveco Poland w zakresie dostaw nowych pojazdów będzie się dalej owocnie rozwijała. W planach DannTrans ma już kolejne działania, tym razem będzie to budowa stacji obsługowo-naprawczej dla samochodów IVECO.
Firma DannTrans LKW to jeden z większych przewoźników w Polsce. Jej flota obecnie liczy 104 samochody i 160 naczep. Specjalnością DannTransu są przewozy ponadnormatywne, które stanowią 70% wszystkich frachtów. Wśród ładunków dominują maszyny rolnicze i budowlane. DannTrans LKW świadczy usługi transportowe na rzecz jednego z największych producentów maszyn firmy CNH Industrial, w którego skład wchodzą m.in. takie marki jak: New Holland oraz Case. Świadczone przez DannTrans usługi wiążą się z dostawami maszyn do dealerów i klientów, a także pomiędzy fabrykami producenta maszyn. Obszar działania przedsiębiorstwa to cała Europa.