Z giełdy. Przeźmierowo
Oferowanym do sprzedaży kilkunastoletnim pojazdom użytkowym towarzyszyło w niedzielę duże zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów. Interesująco wyglądało kilka Fiatów Ducato, Fordów Transitów i Mercedesów 208. Wśród tych pierwszych obok furgonów proponowano samochody z zabudowami skrzyniowymi. Na brak możliwości wyboru skarżyli się tylko poszukujący izoterm i chłodni.
Przeźmierowo.
Oferowanym do sprzedaży kilkunastoletnim pojazdom użytkowym towarzyszyło w niedzielę duże zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów. Interesująco wyglądało kilka Fiatów Ducato, Fordów Transitów i Mercedesów 208. Wśród tych pierwszych obok furgonów proponowano samochody z zabudowami skrzyniowymi. Na brak możliwości wyboru skarżyli się tylko poszukujący izoterm i chłodni. Jedynym poważnym felerem większości kilkunastoletnich Ducato okazały się mocno sfatygowane szoferki. Lepiej pod tym względem prezentowały się Fordy, które z kolei miały mocno pokiereszowane ładownie (głównie oferowano furgony i skrzynie). Pomimo dość wygórowanych cen (średnio o 30-40 proc. wyższe niż porównywalnych gabarytowo Fordów) widzieliśmy sporo chętnych na wiekowe Mercedesy (przeważały furgony i kontenery). Trzeba jednak przyznać, że np. większość "dwieścieósemek" z przełomu lat 80. i 90. wyglądało świetnie.
Fiat Ducato 2.5 D |
1990 / 372 |
skrzynia |
6,8 tys. zł |
MB 208 2.3 D |
1990 / 325 |
furgon |
11,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1991 / 310 |
furgon |
9,0 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1991 / 355 |
furgon |
12,8 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1992 / 259 |
skrzynia |
9,2 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1993 / 276 |
skrzynia |
12,5 tys. zł |
MB 310 2.9 D |
1993 / 224 |
skrzynia |
17,5 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1994 / 190 |
furgon |
14,7 tys. zł |
Toyota Hiace 2.4 D |
1994 / 310 |
furgon |
15,0 tys. zł |
Mercedes 208 2.3 D |
1994 / 285 |
kontener |
19,2 tys. zł |