Z giełdy. Przeźmierowo.
W ostatnią niedzielę (14.09) samochody użytkowe nie mieściły się na placu. Gdyby jeszcze byli kupcy... Z nimi było jednak krucho. Sporo osób interesowało się Mercedesami (głównie Vito i Sprinter), były to jednak drogie samochody dostawcze pochodzące z przełomu ubiegłej i obecnej dekady oraz młodsze. To samo można powiedzieć o oferowanych: VW LT, Peugeotach Boxerach i Renault Masterach.
W ostatnią niedzielę (14.09) samochody użytkowe nie mieściły się na placu. - Gdyby jeszcze byli kupcy. Ludzie oglądają, porównują, ale transakcji tyle, co kot napłakał - narzekali sprzedający, zwłaszcza importerzy, a także komisanci, którzy przywieźli po kilka pojazdów.
Na brak wyboru nie powinni narzekać zarówno posiadacze niewielkiej, jak i sporej gotówki. Ci pierwsi rozglądali się wśród interesujących VW T4 i Fordów Transitów (głównie furgony) w cenie do 20 tys. zł. Zachęcał bardzo dobry stan techniczny większości kilkunastoletnich samochodów. Mniej dobrego można powiedzieć o autach francuskich i włoskich z tego okresu.
Sporo osób interesowało się Mercedesami (głównie Vito i Sprinter), były to jednak drogie auta pochodzące z przełomu ubiegłej i obecnej dekady oraz młodsze. To samo można powiedzieć o oferowanych: VW LT, Peugeotach Boxerach i Renault Masterach.
Peugeot J5 2.5 D |
1992 / 364 |
skrzynia |
6,0 tys. zł |
VW LT 35 2.4 D |
1993 / 217 |
kontener |
17,8 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1994 / 311 |
furgon |
17,0 tys. zł |
VW LT 35 2.4 D |
1995 / 275 |
skrzynia |
18,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1996 / 198 |
furgon |
17,5 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1999 / 227 |
kontener |
31,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1999 / 250 |
kontener |
37,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
2000 / 213 |
skrzynia |
29,0 tys. zł |
Kia K2500 2.5 TD |
2003 / 145 |
kontener |
38,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2003 / 129 |
furgon |
50,0 tys. zł |